7.10.14 г.

пркллчн

Аз не съм съгласен. Съгласно несъгласността ми, изпитвам нетърпимост към общо съгласие. Намирам го за пошло. Не вярвам, че индивиди могат да споделят общи ценности, които да изместят индивидуалността у всеки за сметка на отстъпчивост, примирение и, да речем, общо благодентсвие. Като несъгласен бих желал да бъда оставен на мира от общество и обществени нрави или поне да не бъда притискан да намирам общоприети ценности за ценни. Бих желал когато изразя мнение, то да бъде атакувано логически, а не заклеймявано за грешно или глупаво, защото не е в съотстветствие с общоприети норми или защото няма научни доказателства. На базата на нещо, което отказвам да разбера, не желая да ми бъде обяснявано че не разбирам. И т.н. Аз съм приел жертвата да спазвам част от общия морален код на човечеството и неговите божии заповеди, до толкова до колкото това не в разрез с моят личен морален код. Аз искам да съм човек, а не хора. Индивид, а не бройка, пореден единен граждански номер. Желая този номер да не минава. Да избирам количеството участие в обществото и да контролирам намесата в личното ми пространство, което на практика почти не съществува. Бих искал да мога да дам живот на идеи, които да не бъдат репресирани. И т.н. Не желая да чувам "няма как", "така стоят нещата", "нищо не може да се направи", etc. Желая и на никого да не му пука за мен без основателна причина, която да не е базирана на обществения морален код. Желая да имам правото да не съм гражданин на нито една държава и същевременно да мога да пътувам свободно с неутрални документи. Ако някой ме пита, бих желал дори да имам правото да избера дали да се родя или не.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...