24.08.17 г.

просто си приличам

глух, романтичен
просто си приличам
неук, неатлетичен
понякога обичан

събужам се апатичен,
нима не си приличам
псевдобезразличен
а скоро и безличен

пиян, харизматичен
просто си приличам
сух, параноичен
педал меланхоличен

гнусен, педантичен
дори не си приличам
гузен, хероичен
всичко отричам

........

друго искам да споделя
малко смислено, неистинско
далеч, по-близо
в периферията на същността

аз останах с вас
за да останете без мен

пикантна новост готви се
в сос добродетел

дори не мога да съм искрен без да съм изкривен, самоубийствен и притеснен, единствено живите виждам и едва се вписвам, ще продължи ли и колко още - само това си мисля
изглеждам обезмислен
втрещен, леко кисел
примирен, все пак дрисльо
изтощен, едва започнал
спрял, почти приключил
заболял, ненаучил
всички уроци водят до къмто теб хич те няма; няма!
измама тука всяка оставете
плс не хленчете
нещо не мейквам сенс...

скоро ще спра да усещам
полет към синьо
и стреснат
ще посивея
изстина

нима сега не съм

сън

единствено червеното в очите ми отрича
сринат - не; просто си приличам

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...