5.08.15 г.

fal(u)s(h)

Писна ми да съм банален, но зависи ли от мен това. От другата страна, каквото и да променя, все по-фалшиво чувства се истинността. Подменям смисли уж с такива по-достойни, но с невежество всичко се убива. Мозъкът не е крайник, не върви да го отрежеш ако не работи. Той е безкрайник, така че човек може да е безкрайно тъп или безкрайно развиващ се. Въпросът е дали има значение. При мозъкът, също така, когато не работи, човек рядко иска да се върне към по-стара версия. Човек единствено иска по-млада версия. Зрял, опитен, са все синоними за дърт. Както и талантлив е синоним за почти тъп. Не ме питайте как го разбрах. Емпиричният път не е за стопаджий. Но бих привел пример: чувам, човек имал избор, а твърдя, че това не е така. И гледайте как го доказвам. .!.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...