5.06.12 г.

aioddfafd


Здравейте.  Казвам се Провлин. Занимавам се предимно с доброволност. В смисъл такъв, че доброволно си губя времето. През свободното си време обичам да рисувам върху кактуси с пастели. Понякога си връзвам на панделка бритона и винаги издърпвам една идея напред дупката на скъсания чорап, сгъвам я на две, докато се образува едно цяло и я прибирам навътре между пръстите, така че да се създаде една приятна илюзорна реалност.


Реализирам печалби чрез инвестиране в семейния бизнес – мама корп. Аз, ъъъ, такова, генерирам идеи как да се харчат парите по-безразборно, което стимулира работниците във фирмата да работят повече и да показват по-добри резултати.


Веднъж посадих бобче, когато бях трети клас, ама то не порасна. После баба посади едно, което порасна и  ми го даде, за да не съм капо. А най-хубаво е на плажа със сламена шапка, цаца и бира, но ако човек не взема мерки, като например, контраконспиративи, може да се окаже в много неадекватно положение, а именно – турбулентно центруфугиран между две баналности и една трета кофтиалност, или казано с други думи, да се окакъни.
Друго какво да ви кажа за мен, аз много харесвам жени и  те мен много не ме харесват, излизам по тях, те ходят по мен. Много често ги целувам на първата среща, щото и те знаят, че втората е като цяло доста имагинерна и води евентуално до рискови ракови преобразувания. Веднъж видях Джъстин Бийбър на плакат и му поисках пет лева. Много свидлив човек. Надрасках плаката, пуснах го в ибей и го представих за пиянски оригинален подпис, добавих едно yolo отдолу за достоверност и на търга изкарах две евро, с които си купих сикс пак болярка полутъмно-аха-аха-светлопрозрачно.


И за финал да ви кажа, че всичко, с което не можеш да си купиш бира, заслужава най-много усмивка. За тези със лицев дъкфейс спазъм тире гърч, разбира се, това не важи.  Готвим проект да ги екстрадираме в лебедовото езеро…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...