28.06.12 г.

a motivation letter

/публикувам това мотивационно писмо-wannabe по идея на един страхотен новозапознанец, по-известен като @inedkov/







От: Добрин Петев Юнгарев

До: в-к „някой-си-там” и в частност тези,  пред които това „писмо” би имало някаква стойност.

Защо трябва да вземете мен, вместо някой друг. Правилно забелязвате, че предното не е въпрос. Успехът ми от дипломата, в случай, че това има значение, към момента е 5,44, но ако трбва да сме честни – не го заслужавам. Не ме бива в приказките за себе си, защото вярвам, че всеки, който говори хубави неща за себе си, крие нещо нечисто и е меко казано неискрен. Аз обичам искреността и вяврвам в смисъла на нещата, което може би ме прави отвратителен журналист.

Кандидатствам при Вас за стаж не защото това ми е любимата медия – което вярвам, че би ме мотивирало още повече, а защото имате всичко необходимо за един не лош старт. Всъщност аз нямам любима медия. За това, което е истина – стажът ми е задължителен по програма, както и да е – ще се опитам да извлека от него абсолютният възможен максимум и да бъда максимално полезен на в-к "точно-тоя-същия".

До тук това е по-скоро демотивационно писмо – нека се опитам все пак да ви дам някаква мотивация. Скромният ми житейски опит сочи, че съм амбициозна и мотивирана, пробивна личност. Уча се много бързо не само от грешките си. Вярвам, че на всеки екип му трябва поне един силен индивид – какъвто съм(или поне мога да бъда) аз. Влагам много страст във всичко, което правя – иначе казано, паля се за глупости.  Лесно се разбирам с хора, които имат желание да бъдат разбрани. Не комуникирам с личности с ниско ниво на обща култура и мисловна дисфункция. Занимавам се с фотография като хоби и понякога снимките ми се получават.
   
Искам да променя света.

С уважение и извинение за тона,

Добрин Юнгарев


Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...