13.10.13 г.

Толкова съм влюбен

Толкова съм влюбен...градът е!
Толкова съм влюбен...природата!
Толкова съм влюбен...хората!
Толкова съм влюбен...жена!

Добре си живея
Ходя и се смея
Гледам си в краката
Слънце огрява ми главата
Облаци излизат
Аз се прибирам
Вали и пия чай
Това не е ли рай?

Чета и се усмихвам
Танцувам и умът ми стихва
В хармония със мислите
Чудеса пред мен разкриват се
Нощем се разхождам
Чиста енергия провождам
Мръсотата превъзхождам
Въздух чист използвам

Не ща да чувам аз за друг живот
Друго място, друг хобот
Обичам това
Което е
Толкова съм прост
Ама разбира се!

Където и да се намирам
Добре ми е
Обичам и,
Това е
Ако не стига
Здраве да е!

P.S. Всеки човек може да раздава любов, не и да приема. Ако приемем, че животът има смисъл, то това е приятен такъв. Но не клишираната любов, която царува на свети Валентин, а тази, с която всички сме родени, чистата, която е навсякъде...и никъде. :-)

With love...Поетът

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...