14.01.18 г.

ХристиЯна

влюбих се
чисто като снега
бело като сънищата ми
петната от нощите
в които трипим
шибани психонавти
трябваше да ни заключа
тя избяга гола
в снега
куките я прибраха
и ме питаха
какво сме взели
бате, перкоцет
и кво ли още не
не знаем какво ни хаваща
какво ни пуска
музиката е шумна
kojey radical - kwame
което е васил левски
и аз съм апостола
на рапа и свободата

освобих я,
тя отлетя,
оставих я,
брат й ме преби като куче,
паднах до поредното
долу
и изкопах отдолу
още малко
да полегна

те ми я взеха
а аз тъкмо я срещнах
шибаните капулети
нека т'ва бате не е
ромео и жулиета
ассам дориан
тя е лидия
и на моята ладия
перкоцетна се вози
триптонафтим
и ни е хубаво,
а сега ще ни разделят
...

дано не е завинаги
днес трябваше да е
прекрасен ден

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...