15.01.18 г.

среща и разлъка

дали искаш да се лишиш от любов
от която никой не бяга
или просто ти харесва да си нещастна
по-добре да караш по стария
утъпкан път, отколкото да биеш партина
за първи път по непознатите територии
на душата да се скиташ гола в снега
докато откриеш си душата
и отдадеш се на сърцето
защото ума е лош съветник

бебчо идва зима, всеки иска
в леглото си добър ответник
дали ти не повярва
или нямаше капацитета
аз сега съм натоварен с мисията
любовта си да измия в Лета
с две длета сърцето си
да изчегъртам
докато не изтече навън
всичката гореща кръв

how to love...
е как да живееш
наръчник най-добър за да успееш
от себе си най-доброто да изкараш
у другите добро да посееш
да просветлиш без да простееш
някой някъде да изгрееш
шибани капулети
кво разбират от любов
другите, ве, дейба

аз ще почакам и този път ще бъда търпелив
как лесно любовта се обърна в омраза
чак не вярвам на очите си
но вярвам на сърцето си и то ми казва
че много скоро тя отново ще е с мен
във вечната съблазaн защото,
никойнеможедатеспасиоттовакоетоискаш
ти искаш мен и много скоро пак ще ме поискаш
и гледай следващия път да е доживот
щото за по-малко от тва изобщо нема
да мръдна от вкъщи
прости, простено и аре да продължим
ако не можеш да преглътнеш шибаното си его
по-добре умри...

аз залагам главата си на гарота че в случая съм прав
не мож угаси туй що не гасне
тя сама ще се върне при своя цар
но след като веднъж уби ме без дори да ми простиш
как си мислиш, скъпа, любима, дали ще можеш
да си простиш
че си изпуснала, оставила на смърт най-верния
най-честния и откровения,
ебаси хейтъра...

вечно черногледия със сините очила
 и белите намерения към световното братство
изпъллнен с прозрения породени от прегрешения
и като цяло встъпление към почит към заколение
неподготвен, оня сломения, със дон кихотски
дървен шлем от съмения изгризан
от гризачите на съвестта, направо ридая
какво се случва със света
с човечността и може би любовта
ми дали ще пребъде
или трябва да мръдна
хората вече казват, че съм мръднал
а аз още съм тука
бате к'во се случва
несполука
дреме ми на махмурлука

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...