3.04.12 г.

lelkata bro


Седим си аз и викам на една лелка



-Ама, госпожа, вижте какво, аз не съм дошъл тук да ви охажвам, разбирате ли, аз съм дошъл да, такова, да, нали, да си… Да си полея цветята! Обаче като ви видях и забравих къде оставих лейката, ама вие май ще свършите работа за лейка, м?
-Виж го ти! Как да мъ таковати?
-Ама аз не съм такъв, за какъвто ме мислите, бе, госпожа. Аз съм напълно загадъчен,ъъъ, порядъчен  човек, а не парясник  като мъжа ви, който между другото никога не съм го виждал, да излиза с една от приятелките на дъщеря ми!
-Ама вие сте пил!
-Пил съм и още как, иначе как мислите бих дошъл тук  при вас, знаейки, че не поддържате добре личната си хигиена, да си плащам сметката за парното.
-Какво парно бе, идиот, Юли месец е.
-В Нова Зеландия юли месец е зима, апък жена ми ако разбере, че пак не съм платил парното, ами съм се напил, ще ме прати, както другата приятелка на дъщеря ми прати вашия мъж, който не познавам и не знам как изглежда в никакъв случай, при, нали, проститутка.
-Какви ги говорите?
-Вие какви ги слушате? Не че нещо, ама ако си обръснете краката, мустака и си разделите веждите, може и да спрат да ви бъркат с примат.
-Ще извикам полиция!
-Това е много добре, аз имам един приятел, Пешо, той е полицайче, дължи ми ени 20 лв, извикайте го да ми ги върне, че и без т’ва не съм си платил парното, разбираш ли.
-А вие знаете ли, че тук парно не се плаща, тук се продава свинско месо и след малко ще извикам месаря с големия нож, и ще видите Вие!!!
-С ГМО или без ГМО? Аз пък като си извадя и аз големия нож и най-много да видим на кой му е по-голям! Вие пък от къде знаете, колко му е голям ножа, разбираш ли? Той мъжа ви, който въобще тая вечер не ме е черпал с парите на детето ви за детска градина, не ми е разказвал какви ги вършите, като е нощна смяна! Апък едни хора, които абсурд да са ни общи познати, ми разправяха, че е сложил камера в спалнята и Ви е качвал, Вас и любовника ви в YouTube, хакнал адсенсе, и сега си чака чековете от гугал вече трети месец.
-Моля?!?!?!
-А, най-накрая да си влезете в ролята на работник. Моля се казва винаги, аз нали от Швейцария идвам, там са убиха да ма молят. Ни мъ моли, ами кажи колко дължа за парното, щото до 5 минути ако не го платя и ще се върна да черпя оня, който не си е и помислял, да прилича на мъжа ви, като, разбираш ли, две капки боза, кеото аз пък няма от къде да знам така ли е, не ли е така…

И лелката припадна. Аз, нали, като не ми оставят възможност да си платя парното, как го платим, м? После вари разправяй на жена ми, че, разбираш ли, са отказали да ме обслужат…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...