27.07.12 г.

wanna fight

c4 meet the superhumans from envy post on Vimeo.




Виждали сте такива хора. Како и аз. Има ги навсякъде. Може да не са много, но ги има. И трябва да ги има. За нас.  А и не само.

Те не само казват "виж, ние успяхме", но казват и "ами ти?". Животът е низ от предизвикателства и въпреки, поне на пръв поглед, наличието на всичко необходимо, много хора го проспиват.

"Ами ти?"

Новото поколение не признава граници, а това е само поредното доказателство за силата на духа. Тези хора, въпреки недостатъците си, не трябва да будят съжаление, а напротив. Става дума за респект, за вдъхновение. Да поискаш нещо и ти, и да стиснеш зъби в борбата, вместо да хленчиш и мрънкаш.

"Не ме интересува какво казват. Не ме интересува как изглеждам. Победата е в главата ми. Аз мога. Аз съм победител. Wanna fight?"

Ако има нещо силно и истинско, това е човешката природа. Някой по природа са лентяи, а други се трудят здраво и постоянно, само и само да получат шанса, който на предните се дава даром. Face it. Мисля, че това е идеята на олимпийските и параолимпийските игри. Да ни вдигнат от креслото и да излезем от офиса.

И ако се провалиш, опитай пак. This time harder. Ако ти кажат че си глупав и не можеш - не слушай. Сърцето и главата ти знаят най-добре какъв си и какво можеш, защото са го виждали, дори и да не си го показвал до сега. И никога не казвай никога. И никога не казвай не. Получиш ли възможност... Но дори и да не получиш, създай си. Бори се и ти обещавам, че няма винаги да си сам...

Всеки един от нас е с теб. Ние си приличаме. Макар и по-скоро фиктивно, отколкото материално - ние сме заедно.

Следващият път, когато решиш да пропуснеш възможност... Помисли си отново...

It's time to do battle. Wanna fight?

http://www.adweek.com/news/advertising-branding/ad-day-paralympic-games-142183

P.S още една интересна история, свързана с човешкия дух и възможности - http://www.sportal.bg/news.php?news=336848

Няма коментари:

Публикуване на коментар

худ

втренчен кит нагоре, аз или той сгърчен вид, роден в обор без бой очовечен, напит по еН безброй обречен на бит, смирен отбой загадъчен, ...